
ajsantanyi.net 07/11/2025 - 12:04:02 | ![]() ![]() |

Antoni Vidal Ferrando presenta al Teatre Principal de Santanyí el seu nou poemari, Entre dues fosques
El Teatre Principal de Santanyí va acollir ahir al vespre la presentació del nou llibre de poemes del poeta santanyiner Antoni Vidal Ferrando, titulat “Entre dues fosques”. L'acte, organitzat per la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Santanyí, va aplegar un nombrós públic per celebrar la publicació que coincideix amb el 80è aniversari de l’autor.
El llibre, lliure i profund, expressa el desconcert de Vidal Ferrando davant d’un món que combina horrors i meravelles, terres ermes i jardins. La nova obra manté la connexió de l'autor amb els joves creadors, que admiren la seva llibertat d’esperit i la capacitat de sorpresa dels seus últims llibres.
L'esdeveniment va ser conduït pel regidor de Cultura, Mateu Nadal, qui va donar pas a un diàleg obert i proper entre l'autor i Pau Vadell. Aquesta conversa va permetre al públic conèixer millor l'obra, el procés creatiu i com l'autor ha arribat a aquesta nova fita poètica.
La batlessa de Santanyí, Maria Pons, va ser l'encarregada de cloure l'acte, dedicant unes sentides paraules a Vidal Ferrando: “Avui hem celebrat el talent indiscutible d'Antoni Vidal Ferrando, un dels nostres veïns més il·lustres. Vull agrair el seu compromís constant amb la cultura i amb la nostra llengua, i sobretot la seva actitud generosa cap al municipi de Santanyí. És un honor acollir la presentació d’una obra tan lliure i necessària com Entre dues fosques, que ens convida a la reflexió en un moment de maduresa poètica de l'autor. Moltes gràcies per la teva dedicació”
L’acte de presentació va ser d'entrada lliure i va reafirmar el compromís de la Regidoria de Cultura amb la difusió de la cultura i la creació.


- ANPE DESPLIEGA UN DISPOSITIVO DE APOYO PARA ASISTIR A LOS 1.500 PARTICIPANTES DE LAS OPOSICIONES DOCENTES
- El Consell de Mallorca reúne a más de 300 niños, niñas y adolescentes en la feria «La Mallorca que queremos»
- Un dispositivo de Bomberos de Mallorca prueba su capacidad de reacción ante una emergencia de gran complejidad
- VOX BALEARES DENUNCIA EL “EFECTO LLAMADA” DEL GOBIERNO TRAS LAS CASI 6.500 REGULARIZACIONES SOLICITADAS EN BALEARES EN SOLO DOS SEMANAS
- CCOO denuncia que la Conselleria posa en risc l’atenció primerenca dels infants
- Remontada para hacer historia (6-6)
- PIMECO VALORA EL ACUERDO DEL CONVENIO COLECTIVO DE COMERCIO DE BALEARES Y DESTACA EL ESFUERZO REALIZADO POR LAS PYMES DEL SECTOR
- Las reservas hídricas de Baleares se sitúan en el 50% este abril. Ninguna unidad de demanda cambia de situación respecto al mes anterior, Artà, Manacor-Felanitx, Migjorn, es Pla e Ibiza
- Detenido en Santanyí a un hombre de origen italiano y 58 años de edad como presunto responsable de un punto de venta de droga activo en el municipio, 112 g de cocaína y 34.000 € en efectivo
- Cuando Manacor tenga 50.000 habitantes permite al Ayuntamiento una estructura más moderna, más dinero del Estado para gestionar servicios complejos y una mayor capacidad para atraer inversión











































