Íñigo Sánchez Fuarros, de la Universitat de Lisboa
Desde el 28 de diciembre al 30 de enero 2021 se celebran Jornadas de Estudios Sonoros garantía de Bárbara Duran y Txema González
Patrimonio y Política Lingüística desde la Dirección presidida por Kika Coll. La pandemia ha obligado a repensar estas Jornadas, que podrán ser todas en línea; con algunas sesiones presenciales si las directrices lo permiten.
AGENCIA MANACORNOTICIAS 18/12/2020 - 11:14:12
So i de la Imatge i Casa Planas, a més del llibre El ball de sala a Mallorca, de R. Codina i B. Duran. La cloenda serà un concert a l’orgue històric de Santanyí, a càrrec de F. Suau i B. Duran.

JORNADAS DE ESTUDIOS SONOROS. De día 18 de diciembre a 30 de enero tendrán lugar unas Jornadas de Estudios Sonoros, convocadas por el Departamento de Cultura, Patrimonio y Política Lingüística desde la Dirección presidida por Kika Coll. La pandemia ha obligado a repensar estas Jornadas, que podrán ser todas en línea; con algunas sesiones presenciales si las directrices lo permiten.

Las Jornadas están coordinadas por Bárbara Duran y Txema González, y las inscripciones pueden hacerse sin límite de fecha a [email protected] y en la web del Consell. Los especialistas invitados son Manel Delgado, Gabriel Bibiloni y M. M. Gelabert, que hablarán de fonética mallorquina; B. Duran de mapas sonoros personales e Íñigo Sánchez Fuarros, de la Universidad de Lisboa de "turistificación sonora".

Manel Delgado, Gabriel Bibiloni y M. M. Gelabert, que hablarán de fonética mallorquina; B. Duran de mapas sonoros personales e Íñigo Sánchez Fuarros, de la Universidad de Lisboa de "turistificación sonora".

Otro sesiones serán de Ecología sonora -I. Sartori-, grabaciones de campo -Txema González-; Sahara Soundscapes -jar Luque- y Diseño sonoro -Pedro Amengual. También tendrán lugar talleres de construcción de micrófonos y la presentación de los archivos del Sonido y de la Imagen y Casa Planas, además del libro El baile de sala en Mallorca, de R. Codina y B. Duran. La clausura será un concierto en el órgano histórico de Santanyí, a cargo de F. Suave y B. Duran.

JORNADES D’ESTUDIS SONORS. De dia 18 de desembre a dia 30 de gener tindran lloc unes Jornades d’Estudis Sonors, convocades pel Departament de Cultura, Patrimoni i Política Lingüística des de la Direcció presidida per Kika Coll. La pandèmia ha obligat a repensar aquestes Jornades, que podran ser totes en línia; amb algunes sessions presencials si les directrius ho permeten.

Les Jornades estan coordinades per Bàrbara Duran i Txema González, i les inscripcions poden fer-se sense límit de data a [email protected] i a la web del Consell. Els especialistes convidats són Manel Delgado, Gabriel Bibiloni i M. M. Gelabert, que parlaran de fonètica mallorquina; B. Duran de mapes sonors personals i Íñigo Sánchez Fuarros, de la Universitat de Lisboa de “turistificació sonora”.

Altre sessions seran d’Ecologia sonora -I. Sartori-, enregistraments de camp -Txema González-; Sàhara Soundscapes -Jara Luque- i Disseny sonor -Pere Amengual. També tindran lloc tallers de construcció de micròfons i la presentació dels arxius del So i de la Imatge i Casa Planas, a més del llibre El ball de sala a Mallorca, de R. Codina i B. Duran. La cloenda serà un concert a l’orgue històric de Santanyí, a càrrec de F. Suau i B. Duran.

¿Te ha parecido interesante la noticia?

 Sí  No
Reciente
Visto
Comentado