
AGENCIA MANACORNOTICIAS 07/04/2026 - 15:46:29 | ![]() ![]() |

![]() | Antiga guarderia: 50 places al juliol / 40 a l’agost Son Macià (30 places al juliol i 20 a l’agost): CEIP Mestre Pere Garau: 30 places al juliol / 20 a l’agost |
TORNA "VIU L’ESTIU 2026": LA NOVA EDICIÓ D’OCI EDUCATIU I INCLUSIU PER ALS INFANTS DEL MUNICIPI DE MANACOR PER A JULIOL I AGOST. L'Ajuntament de Manacor posa en marxa una nova edició de VIU L’ESTIU 2026, el programa municipal de lleure educatiu que tendrà lloc durant els mesos de juliol i agost als diferents nuclis del municipi.
Aquest projecte té com a objectiu oferir un espai de diversió i aprenentatge per als infants i joves, fomentant valors com la convivència, la inclusió i el respecte per l’entorn. Les escoles d’estiu es duran a terme a Manacor, Porto Cristo, s’Illot, Cales de Mallorca i Son Macià, amb la següent distribució:
Manacor (310 places al juliol i 240 a l’agost):
CEIPIEEM Simó Ballester: 110 places al juliol / 90 a l’agost
CEIP Molí d’en Xema: 130 places al juliol / 100 a l’agost
EI Sa Graduada (per a infants nascuts entre 2018 i 2022): 70 places al juliol / 50 a l’agost
Porto Cristo (100 places al juliol i 90 a l’agost):
CEIP Ses Comes: 100 places al juliol / 90 a l’agost
S’Illot (70 places al juliol i 70 a l’agost):
CEIP Talaiot: 70 places al juliol / 70 a l’agost
Cales de Mallorca (50 places al juliol i 40 a l’agost):
Antiga guarderia: 50 places al juliol / 40 a l’agost
Son Macià (30 places al juliol i 20 a l’agost):
CEIP Mestre Pere Garau: 30 places al juliol / 20 a l’agost
Podran participar-hi infants nascuts entre els anys 2014 i 2022, prioritzant criteris de proximitat i necessitats familiars. Les famílies interessades podran sol·licitar plaça del 8 d’abril a les 9 h fins al 14 d’abril a les 23.59 h, mitjançant procés d’inscripció preferentment telemàtic. En cas que la demanda superi l’oferta, es valoraran diferents criteris socials per garantir l’accés equitatiu. Enguany, l'hora de la sol·licitud de plaça no serà tenguda en compte en el procés i en cas d'empat es realitzarà un sorteig.
Les quotes establertes són de 100 € per infant, amb tarifes reduïdes per a germans, famílies amb necessitats especials i altres col·lectius. A més, s’ofereixen serveis complementaris de matinera i carmanyola per facilitar la conciliació familiar. Com l’any passat, el servei de carmanyola serà fins a les 16 h, amb l'objectiu de facilitar la conciliació laboral de les famílies treballadores.
Borsa de feina . A més, per garantir el bon funcionament de les escoles d’estiu municipals, s’ha obert la convocatòria d’una borsa de feina extraordinària per a la contractació de monitors i monitores, així com d’un/a director/a. Les persones interessades poden consultar les bases a la Seu electrònica de l’Ajuntament de Manacor.


- Manacor s’Agrícola: el duet musical Robin&Jay ens oferiren un interessantíssim concert de versions acústiques de cançons exitoses del repertori internacional pop
- Coalició PER MALLORCA reclama prioritzar els mallorquins en els ajuts del Consell
- ANPE AVALA LA CARRERA PROFESIONAL PARA LOS EQUIPOS DIRECTIVOS DE FP Y EL PAGO DE LOS ATRASOS
- 300 personas asisten al Primer Encuentro de Corales de los Centros de Promoción de la Autonomía Personal del Consell de Mallorca, convivencia, el trabajo compartido y el papel activo
- El PP Balears celebra la aprobación de la ley de cogestión aeroportuaria para avanzar en la contención turística “por tierra, mar y aire”
- VOX LLEVA AL PLENO DEL CONSELL LA PRIORIDAD NACIONAL Y EXIGE SU APLICACIÓN INMEDIATA FRENTE AL COLAPSO DE LOS SERVICIOS PÚBLICOS
- El PP celebra la eficiencia del Consell de Mallorca con un paquete de ayudas amplio y ambicioso para hacer frente a la guerra
- JORGE CAMPOS CARGA CONTRA LA PROTECCIÓN AL MENOR EN ESPAÑA: "NO PROTEGE A LOS NIÑOS, ES UN ENTRAMADO CRIMINAL"
- Goleada y victoria en Tudela (3-7)
- El Consell de Mallorca autoriza el segundo paquete de medidas de 22,7 millones de euros para paliar los efectos de la guerra en Oriente Medio, en total serán 89, son 5,2 más de los previstos
1

























Sí
No


















